Kontakt

Om Event Affairs

Event Affairs er et full service eventbureau som har specialiseret sig i alt indenfor temafester. I mere end 12 år har vi givet vores kunder unikke oplevelser som bliver husket af virksomhedens ansatte. Ved første kontakt stiller vi ofte mange spørgsmål, med det formål at blive klædt på til opgaven. At sammensætte festens rigtige rammer og indhold fra start til slut, er en vigtig del af vores arbejde, da det er nogle af de parametre der er afgørende for om festen bliver en succes. Vi deler gerne ud af vores erfaringer, men lytter selvfølgelig også til kundernes ønsker og behov, så vi i fællesskab kan finde den løsning der passer til netop jeres firma.

Vi har det meste selv, og står derfor stærkt i forhold til priser og service, i og med at vi ikke er afhængige af andre. En stor del af vores forretning består også i at leje dekoration ud til andre Eventbureauer i hele Danmark, men også Sverige,Norge og Tyskland har fået øjnene op for vore services.

Kontakt os for en uforpligtende snak 22 86 67 00 eller send os en

E-mail: info@eventaffairs.dk med dine ønsker og behov.

Hvorfor os

  • Vi er dygtige til det vi laver

  • Full service Event Bureau

 

  • Seriøs samarbejdspartner

 

  • Ordholdende

 

  • Økonomisk sans

 

  • Kompetente medarbejdere

Vi laver

  • Firmafester
  • Temafester
  • Julefrokoster
  • Produkt lanceringer
  • Jubilæumsfester